Fest

Ikväll blir de fests för första gången på väldigt länge. Ser för en gång skull fram emot att få gå ut och det är inte vanligt ska vi veta. Johanna kom igår och sov hos mig. Vi var hos hennes kompisar Viggo och Petter och drack vin igår. Satt på deras balkong ovanför Mitt i City i solen och det var riktigt gott..... tills de blev kallt när solen försvann. Vi har jämt varit på stan och handlat lite seker till lilla Anna som fyller 25 på mån.

Har äntligen fått min dator nu. Den är riktigt fin, snyggare än jag trodde. "Locket" skiftar liksom i blått.... nice. Verkar som att katten fattar att hon inte får gå på den nya för hon bara nosar på den.....

Uppdatering om partyt kommer senare.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0