Fått sommarjobb

igår ringde de från Karlstads kommun och sa att jag fick jobbet i nattpatrullen!!! 8 veckor heltid. Då kommer det tillochmed hinnas med lite semester. Så skönt.... nu är de ett bekymmer mindre i världen. Ska dit och löneförhandla och få schema om några veckor. Kommer bli bra detta med tankte på att jag är en nattuggla och man tjänar rätt bra med pengar iaf om man jämför med att jobba dag inom Landstinget.

Nu är Anna påväg hit och vi ska ordbajsa ihop en diskussion. Kom på att man visst ska ha 2 artiklar också, men de kommer att ordna sig.

Senare: Nu har vi ett färdigt utkast på en färdig uppsats!!!!!!!!!! Nu kan man verkligen se ljuset i den där mörka tunnels. Självklar kommer vi får göra mera ändringar, men de kan jag leva med för nu har vi iaf grundstenarna att stå på.

Nu ska jag vänta på att Gustav ska komma hem. Vi ska nämligen städa och det tänker jag inte göra utan honom. Katten drog som vanligt en lite repa förut och fick med sig blommorna som stod i badrumsfönstrer så nu är de jord i hela badrummet. Skoj Skoj..... Fredik och Sofia kommer vara här i påskhelgen så det är bäst att göra lite fint.

Kommentarer
Postat av: Anton

Det är rätt! Låt fartfyllda G köra hårt med skurmoppen.

2009-04-09 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0